Fredag!

Nationalmuseum med skolan och kryssning med könorna!

Underbar dag! TK (min klass) & PK sågs vid Nationalmuseet 09.45.
Kl 10 började våran guidade tur och som tur var så hade vi en guid som var jättebra!
Vi såg många intressanta tavlor och skulpturer och fick reda på mkt historia!
Väldigt intressant.. Efteråt åt vi lunch på vandrarhemmet Af Chapman
 som är det vita skeppet man sen på andra sidan skeppsholmen om man
står med slottet bakom ryggen. God Oxbringa!

    

Sen bar det av in till stan där jag gick runt ett tag med min underbara kusin Pinte.
Halv 4 så träffade jag Fridah vid centralen och strax efter kom också
Forsman och Boholm. Pinte åkte till sig och vi åkte hem till mig,
packade och åkte till Viking Line terminalen.

SEN bar det av.. o hej och hå!
Tyvärr kunde inte lilla Ville Valle åka med pga kräksjuka :(
Jaja..det går fler båtar :p
Tinah blev DRET full med stort K och Boholm ragga på kristna fundamentalist pojkar!
*ASG*
Forsman stod mest på dansgolvet och dissa graltar.
Jag Fridah och Jessie satt mest och tjöta och hade det trevligt..
Skrattade åt folk..
och gjorde vi inte det så försökte vi hålla oss på
mattan eftersom det gungade så förbannat!



Meet Forsman :p Fler bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0