L Word

Nu har jag sett s. 2 och halva s.3..
And i love it..
Underbar serie som jag blir starkare, och lär mig av..
Jag förstår nu många frågetecken som funnits i mitt liv tills inte så länge sen
och allt är så tydligt nu. Jag fattar varför jag har betett mig som jag gjort förr....




Jag har tänkt mkt på dig också.. den senaste tiden.
Klart ja fattar att du aldrig kommer att bli min..du ska leva ditt liv du lever och jag ska inte ha nåt annat med det att göra än att vara din vän.. jag får njuta av att ha dig nära, att du är lycklig och få vara din vän. Du är en HELT otrolig kvinna och jag skulle göra så mkt för dig.. men det går inte.. tyvärr.
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och min själ..

-  (  -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0