Mys-Lördag! 28-03-09

Släck lampan!

Att folk klagar på när nån ber en att släcka EN TIMME är helt jävla otroligt..
Märks ju hur förstörd människan är då..



Vi släckte iaf och stängde av all el åtminstonde mellan 20.30-21-30 och lite till.
Vi var 5 tjejer som satt och bläddra i tidningar och tjöta om allt möjligt..
ovanligt beteende för mig men mysigt!
Att Fridah var här gjorde ju saken mkt bättre. Hon är en klockren Köna
och jag är glad att hon är en del av mitt liv och hoppas våran relation
kommer bli stark.. Hon får gärna bli en av mina Närmaste Vänner (=
(om hon inte redan är de)
Well well.. vi hade en jättemysig lördag och till slut så somnade vi..

Vi ses snart Köna <3

Kommentarer
Postat av: Fridah

Klart snutta, jag meeeed. Puss! <3

2009-04-01 @ 22:45:15
URL: http://fridahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0