Shopping i Nacka Forum!

Igår åkte jag till Forum och träffade Beccis och mor..

Beccis fick oss som hennes "personal shoppers" för en hel dag i
present när hon fyllde år i söndags.. Hon hade fått presentkort från Gina och Kicks.
Hon fick ett par skor, 2 linnen och en värsting luncg på Big Hank's New York Grill.

Sen gick vi vidare till Stadium och där fick jag min påskpresent av mamma som
var en basket boll och en vattenflaska. Precis va jag ville ha! =p
..och så provade jag solbrillor och Beccis provade mina..

 

Steker...steker..steker...ste........

Sedan bar det av till kappahl, H&M, de skoaffärer vi kunde hitta och lite till
och vi hittade så fina kläder åt bepokki.. bla den här klänningen.. :)

Sen började jag få tråkigt och var pissnödig.. så jag fota lite medans ja stog
och väntade på att beccis skulle prova ett linne på H&M .. haha!
De är tur man kan roa sig själv..


Tittut..

Sen ÄNTLIGEN fick jag gå på toa..Men FAN att de ska kosta 10 spänn
för att ringa barnomsrgen (slå en sjua) helt otroligt..och pissa ute i det "fria"?
Nä för de får man då fan heller..för då får man BÖTER?!?! Men det är helt
okej att cykla utan hjälm..

Ska det va så ska det väl då Fan va!

  

Snygg toa iaf...

SKITSAMMA...nog om toastolen..
Efter sjoppingrundan så åkte mamma hem och jag tog min kusin och åkte hem till mig.
Vi käka, kolla på tv och umgicks tills hon senare åkte =p

Tack för en underbar dag mamma och lillkusse.

<3




Kommentarer
Postat av: jessie

rebecca ser PRECIS ut som du i dina glajjer...:) tom syrran sa det!

2009-04-10 @ 23:55:55
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: Beccis

Det var en underbar dag! <3

2009-05-01 @ 13:08:06
URL: http://tingwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0