Tisdag 31/3

INVENTERING!!

I min bralla, vilket jobb!
I tisdags hjälpte jag till på Willys ute i Mölnvik(Värmdö) med deras inventering..
Jumalauta! Det sjuka var nog att jättemånga från min grundskoleklass
jobbar där..även många från "mitt gamla liv".
´Lite kul´ att de sitter kvar där ute på ön och ruttnar :p PÅ WILLYS!
Well jag hjälpte iaf till för att jag trodde Marris (barndomsvän) skulle
komma dit men hon blev sjuk samma dag :( Ses nån annan dag.



Jag fick iaf träffa mummu och muffa innan och det var väldigt trevligt.
Jag saknar dem!
Men jag var väldigt mör efter att ha räknat alla möjliga varor uppifrån och ner.

Jag var hemma kl 01 och 09, 8 timmar senare hade jag redovisning
om första världskriget på Engelska!
Självklart gick det bra men.. jag var rätt slut hela dagen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0