Värmdö!

OJ! vad är detta.. inom bara några dagar så har jag återvänt till Värmdö 2 ggr!!
Förra året var jag där typ.. 4 ggr sammanlagt med långa mellanrum!

Men..som jag sa till min älskade mor att det är skönt att åka ut dit..
just för att det är så Jävla skönt att få åka därifrån! =)

Jag åkte först för att fira min kusin Beccis och sedan promenerade jag
och mamma hem till henne i lugn och skön takt och sög i mig så mkt
skön skärgårdsluft jag kunde.
Mycket har förändrats där ute på ön..tyvärr..
men det går väl inte att komma ifrån att vi
blir fler och fler i det här landet med.

Jag kom verkligen hem till mina "hemtrakter" för min morbror och
kusin bor i porten brevid min gamla där jag bodde mina första 6 år i livet,
i en exakt likadan lägenhet :) Nostalgi tripp!
Något som är ännu roligare är att min moster bor i huset breve ;p
(bilden till vänster)

På bilden till höger sen man en bit av huset där jag bodde när jag var liten.
Under balkongen längst ner till vänster så var våran BAOTA altan,
på "saltsjö judos" tak. (när jag var liten hette det Servus)
Där hade vi kalas och mamma och hennes väninnor låg och solade där
på somrarna medans jag satt och lekte i min egna sandlåda som en snubbe
morsan träffade hade byggt till mig.
:) hehe..


 

Det ni ! =p

Hos Beccis & Morbror träffade jag även Mummu, Muffa, Nico och hans
tjej med deras nya lilla valp. :) SNUTTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0