Vårstädning!

De senaste dagarna har jag rensat bort vintern i garderober och alla kläder
har rensats och sorterats.. Jag har tagit alla julsaker som har legat uppe på en
hylla i garderoben, lagt ner de i en IKEA säck samt alla vinterkläder och gamla
skitsaker som jag ändå inte använder längre .. minnen och shit..
Idag (tisdag) ska jag göra det sista som är att rensa hängaren och skostället
i hallen och sedan dammsuga och svabba alla golv!
SÅ skönt att få det gjort...
Charlie har också städat väldigt duktigt idag.. :p T.O.M Badrummet! Underbart..

Det sista jag gjorde idag var att rensa min hylla i badrumsskåpet..
Struktur är uppskattat. =p














Var sak har sin plats..
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0