Inget internet!!

Hej gott folk... Jag har inget internet just nu.

Jag mår iaf skitbra verkligen och första veckan i skolan har gått jättebra.. Vi är en väldigt blandad kompott i klassen men alla är små stjärnor och vi kommer hittills väldigt bra överens. Min lärare Ann är också en stjärna! Kommer ha ett underbart år med henne som klassrärare. .Hon är kanon!
 
Eeh... min ...hm.. Johanna kommer till mig på söndag igen.. hihi. Miss you! <3

I eftermiddag ska jag tvätta som fan! :) sen ska jag gosa ner i sängen och bara koppla av med min bok jag nbörjat läsa... "Damernas detektivbyrå" Usch.. just den boken jag absolut inte ville läsa. Haha! men det ska gå ändå..

Så...ska ni får tag i mig i helgen så får ni sms:a lr ringa.. C yall later!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0