Sundae Sunday!

Yääy! Jag har gått ner i vikt :) Det känns på min kropp väldigt mkt..mest på ryggen som det inte gör ont i. Började väl äta mkt mindre strax innan jag åkte upp till Nina (typ 3 v sen) och det känns sjukt bra nu! :) Ni alla vet kanske inte hur jag sett ut innan men.. mer hull på håret!



Mamma ringde mig ca kl 13 idag och skrek upp mig ur sängen och sa att: Nu ska vi shoppa!! :D Vi möttes i slussen och tog Saltsjöbanan till Sickla Köpcentrum och började shoppa loss ^^



Åh min vackra mamma <3 jag älskar dig!



Detta köpte min underbara mor till mig :)

- Hjärtat från min mor <3
- Tofflor och häftapparat från Granit
- Kollegieblock från Åhléns
- Mascara + penna från L´oréal
- Almanackan från Akademibokhandeln
- Lyktan från ett café som 'mammas inredare' har ägt och designat ;p

TACK MAMMA! <3
Inte bara för det här, men för allt.. jag har aldrig haft en bättre mamma! ;p

Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0