Xplore

Ååh min låda... va kul vi hade igår =D

Boholm fastnade på massa bilder dessutom.. hihi..



Innan på balkongen   -   Framme   -   Haha Boholm va hungrig ;p

KOmmer fler bilder sen när Boholm har fått hem kameran som Charlie fick med sig hem. Vi träffade mkt trevliga människor där..Bl.a Sara från V-ås, Robban (kanske inte så trevlig) och hans polare Sebastian, Floorfiller Daniel + Bartendern på Cattis samt Puma.. Mijaou! hoppas man ser henne fler ggr ^^, haha..



Vilken jävla min :p

Efter Xplore gick vi till 'Schleven' (7 eleven) Charlie köpte nån varm baguette me kalkon och jag köpte en Calzone - taco?.. Kändes som ja rapa upp en hel Mexican varje gång.. haha.. sen kom Chrille med en taxi från White room (White trash)som vi hoppade in i och fortsatte hem. Väl hemma slänger jag mig framför datorn och sätter på cam med Nina som legat hemma och väntat.. hihi.. sött. Somnade vid typ.. mellan halv 7 å 7.. Ja började må jätteilla så jag däckade =/

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0