10 Februari.

Idag var det dags igen att åka till SÖS och göra ultraljud på hjärtat på Fysiologiska kliniken.

Det var väldigt overkligt och lite obehagligt, men nödvändigt..
Jag fick lägga mig med bar överkropp på en britts på vänster sida och
vänster arm framför ansiktet upp mot huvudet och höger arm på höften.
Viktoria klistrade fast saker lite varstans och satte dit sladdar.. sen gegga hon på klet och började.. Kallt var det. :)



Kändes väldigt underligt att se sitt hjärta pumpa på en skärm..

De hittade iaf inget akut livshotande så jag fick åka hem igen och
min läkare får höra av sig om han tycks hitta nåt där..
Känns väldigt skönt och lugnande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0