Hockey söndag!

H..O..C..K..E..Y !!    HOCKEY !!


*Notera att killarna på bilden e finnar* :p


Sa jag att jag älskar hockey?..

Jag älskar allt som har med hockey att göra.. speciellt när Sverige möter Finland.. hur det än går.  =)
Så igår gick jag Charlie och Jimmy på sista matchen i LG Hockey Games i globen som var Sverige-Finland som spelade om första respektive 3:e plats.




Uppställning och nationalsångerna innan nedsläpp..




Hela första perioden var målfri och rätt tråkig..
I andra perioden började de hetta till lite och Sverige gjorde 2-0 och samma antal i 3:e så de vann matchen med 4-0.
Alla e så förvånade att man inte är förbannad för att finnarna förlorade men... nu ska ni svenskar förstå att vi finnar är inte de bästa på att uttrycka sina känslor HAHA..
Nämen de handlar inte bara om att vinna lr förlora.. matchen spelades bra av svenskarna och deras mål var rätt okej..utom nåt som studsa på finska backens skridsko. :p


De bästa med igår var att när finnarna tog ut sin målvakt när det var ca 5 minuter kvar så missade svenskarna 3 skott !! Oh My Lordi !! Skandal.. Haha.. och på fjärde chansen så gick den i mål :p Entertainment..




*annan slags entertainment* =D


Väl hemma så åt vi sen däckade jag.. Jag har sovit ca 3 timmar varje natt de senaste 3 veckorna och har jag sovit mer än de så har jag sovit väldigt dåligt. Så inatt fick jag sova ut ordentligt...och jag sov så Jävla skönt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0