Mitt liv just nu..

Anledningen till att jag inte skriver så mkt i bloggen ju är att jag är mest hemma och försöker återhämta mig efter mina lugnembolier ( blodproppar i lungorna ). Jag var hos min husläkare igår och fick mitt sjukintyg tills igår för på måndag tänker jag gå till skolan! Jag orkar verkligen inte vara här hemma mer och jag saknar skolbänken.. Jag pluggar på en folkhögskola söder som stan som heter Skarpnäcks folkhögskola där jag läser en allmänkurs och har ca 1.5 år kvar. Jag trivs som bara den och deras koncept är perfekt för min plugghjärna. Jag går i en klass på ca 10 personer och läser i grunden svenska, matte, engelska och i ca 7 veckors perioder har vi TEMA som är allt från religon till naturkunskap. Lite annat vi håller på med är verkstad och intressegrupper. Min intressegrupp är Elevråd där jag är vice Ordf. och elevskyddsombud tillsammans med en elev till. Jaja... jag trivs hur bra iaf och längtar tillbaka..




Helgen efter jag blev inlaggd på SÖS skulle jag åkt till IKEA och köpt möbler till mitt rum och gjort klart helt.. men de hände inte. =( så nu är allt här hemma huller om buller och det gör inte läget lugnare. Jag vill städa, rensa och fixa men det går bara inte för jag kan inte röra mig som innan. Mot ena långa väggen ska jag ha 2 / 2.5 expedit som visas innan i brunsvart och på de ska jag bl.a ha tv:n och mina ormar. Soffan/sängen kommer ligga i "viloställning" rätt mkt tror jag ..som på bilden. Madrassen kommer att vara mörkblå. 

                       

Mina planer nu är att börja simma och gå till skolan..
det är viktigast för mig nu så att mitt pk-värde är som det ska vara och att mina proppar försvinner. 
Fixa iordning hemma och ta hand om mina djur.
Jag är viktigast för mig och det är det jag ska prioritera extra mkt nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0