TRÖTT!!

Jag är helt slut idag..

Idag har jag fixat affisch till en temadag vi ska ha efter lovet som är nästa vecka..
Har haft psykologi i några timmar..Intressant!
Åkte till centrum och mötte Charlie i centrum och handla lite..sen hem och nu är jag helt slutkörd.

Tänker på Dig nästan hela tiden nu.. sjukt.. och jag saknar dig.

Sen när jag kom hem så har ja pratat mkt med Fridah från Boxholm som ska me oss
på kryssningen den 27/3. Hon e satans trevlig den pinglan så de ser vi fram emot.

Sen ska jag på kryssning med folk från skolan den 8/5 med Cinderella..
Woohoo!! Firar bla Chatrin som fyller år! Röjj...



jag älskar mjölk!

Nu blir det bingen o vi ses imöra. :D då väntar tvättstugan..

Puss!


Kommentarer
Postat av: Fridah

Hoho, passar på att lämna ett avtryck här när jag ändå är inne :-)



Ser med fram emot kryssningen, ska bli så sjukt kul.



Kram på´re :-)

2009-02-19 @ 21:56:10
URL: http://fridahs.blogspot.com
Postat av: Boholm

Hörru KÖNA! drick mycke mjölk, då blir du stor och stark!

2009-02-19 @ 22:38:31
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0