27:e Januari. Sista dygnet på sjukhuset..

Den dagen var rätt lugn och jag koncentrerade mig mest på att andas och ta det lugnt.. Jag fick god frukost och lunch och efter det kollade jag på Sunes sommar. Mitt i filmen kom en sköterska in och lämnade en brochyr om Waran och mitt halsband som jag inte får ta av mig på 6 månader.


  



Ca halv 4 kom Charlie och hälsade på och jag fick en till liten blomma och Bukowski nalle. Vi gick ner till huvudentrén och in på pressbyrån.. så mkt folk! Det gick rätt bra utan syrgas men fick stanna lite då och då.
På väg tillbaka tog jag kort på Nurse Mattias bara för att..Han e la rätt söt och väldigt rolig =D Sen gick vi in på rummet och åt middag..
Strax innan 19.30 gick Charlie och mötte Boholm och Tiran och jag satte på Sweeny Todd..





Jag vågar inte ens tänka på hur många timmar jag stirrat mot den här väggen...





Efter filmen pratade jag med Hellborg en stund i telefon och sen med Raukas.. Uppskattas att höra andra röster och vad andra gör när man ligger på sjukhus så man tänker på lite annat än nålstick o syrgas. Halv 5 på mogronen vaknade jag till pga grannen som vanligt som behövde göra sitt.. fick en kopp te och satt och tänkte ett bra tag.. på väldigt mkt.. sen somnade jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0