Och ni tror man har tråkigt på sjukhus?..

Konversation mellan mig och Charlie nyss..

۶ Jag har blodproppar i mina lungor och ligger på SÖS säger:

Hahaha ja dör..
lr inte på riktigt..

men en tant på avdelningen springer här fram o tillbaka

och mattias (snygg skötare :p ) får springa efter henne hela tiden.

Sen efter några gånger så såg ja att hon hade en lapp på ryggen..tejpad,

och jag börja fnissa lite..


Nu gick hon förbi IGEN o dom har skrivit stort AVD 27 !! Hahahaa... på en lapp på ryggen..


Charlie - http://charliecheez.blogg.se. Duschar o fixar... säger:

hahahahahahahahahahaha

så alla vet var hon hör hemma..

stackars mattias

----------------------------

Fan va äldre är härliga ibland..  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0