Yesterday, was a bit of a sad day...

Igår vaknade jag vid kl 8 och fick frukost, kollade på Alvin och gänget (igen) och tog min dagliga spruta.
Sen kollade jag på Jarhead.. mkt bra film!
Till lunch fick jag goda biffar med potatis och sås..

      




En stund efter lunch och fikat så ringde min lärare på skolan och pratade lite..men avslutade konversationen med att: jo de har hänt en till tråkig sak i skolan.. Ronja gick bort i helgen......   :|   Fan...  kan inte säga lr tänka nåt annat än Fan...
Hmm.. ska man erkänna sånt kanske? Att jag grät.. altså Ronja är lika gammal som jag... ää.. jag orkar varken skriva lr prata om det just nu.

Vid 16.40 kom middagen.. åå så underbar kyckling/curry-gryta med ris och bönor. starkt och gott...



Sen var de tid att fokusera på film.. tänk på annat. Jag såg lite av Robert Gustavssons - Lösvikt!  och efter det såg jag Pirates of the Carribean 2 och 3 (också igen) MKT bra filmer.. Johnny Depp är sån grym skådis!!

Kl 18 låg jag och prata lite i telefon med Hellborg när en mörk gestalt dök upp i dörröppningen och jag blev rädd! :) Mama! ..kom och hälsade på. Jätteglad! :)
Min granne som är..hm.. Dement med stort D började klaga kl 18 att vi jävla kärringar ska hålla käften :) så vi gick omkring på avdelningen ist för att känna efter hur de går utan syrgas och det snurrade och var rätt tungt.. men ja gick sakta. Vi gick t.o.m ut på balkongen och jag fick andas frisk luft för första gången på en vecka! Sen fikade vi (som alla gör jämt här på sjukhuset, hihi) och kl 19 gick hon.

                                    

Då fortsatte jag att kolla på Pirates of the Carribean i några timmar sen.. pratade jag i telefon med Raukas. =)
Somnade sent och vaknade tidigt.. blä.. så ja känner mig helt sänkt just nu.. kanske ska försöka vila lite?

Laters..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0