Marcus Deino Pride å Michaela?

Imorgon kommer Marcus hit.. woho! vad jag längtar..  + Beccis kommer också <3

och så är det ju Pride också.. Så.. jag satt och pratade med Deino nyss om hon kom iväg till Putte i Parken? Neeeh... De va hon tyvärr inte.. och så sa hon: Men jag kanske ska på Pride ist :) WOHO.. dock har hon ingen att gå med eftersom alla är hos Putte ^^, Så ja sa åt henne att fixa biljett så går vi!.. Yäy!!

Mamma åker utomlands på fredag me, till Kreta.. inte alls avundsjuk :p

Nu slog min hjärna av typ så ja minns inte vad ja skulle skriva mer.. Puss på er :p

*tillbaka igen och fortsätter*

Michaela kommer ju nog hit också.. :$ söndag/måndag.. hihi!
Hoppas hon kommer så inget händer..som de brukar när hon ska hit ^^,



Ja diggar dig, ja diggar dig, ja digg digg diggar dig... <3

Kommentarer
Postat av: michaela westin

Søtnows! ;) Denna gången ær det NOG rætt sækert att jag kommer ;) Inte så mycket som skulle kunna hænda denna gången ;P



bortførklaringarna ær slut haha nej då! ;) Men jag kommer NOG ska du se ;)



DIGGAR DIG MED! ;) Och jag ælskar den bilden! ;D

2009-07-30 @ 06:22:10
URL: http://michaelawestin.blogg.se/
Postat av: jennifer

saknardej <3

2009-08-11 @ 10:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0