Morgonpigg?

Svar: NEJ....

Men idag flög jag upp (efter att ha sovit ca 2.5 timmar) strax innan 8 och slängde ihop alla smutskläder och kuta iväg till tvättstugan. | Tack Madde för att du ringde 7 ggr :p | In med 2 halva maskiner..satte mig på stolen och spelade på mobilen i en halvtimme.. haha! Sen var det klart..slängde in det i tummlaren och gick hem. Åt frukost..smygfota grannen och Adam me nån brud :p - LOL - *inside grej* :p Satte mig här och glodde runt lite och sen ner igen.. plocka ihop allt och nu kom jag hem :) AaJuste.. VAKNA MARCUS!..  <3


  


Nu ska jag duscha och fixa i ordning mig sen sticker jag ut tull Värmdö för att hälsa på mor min och hämta lite saker..bl.a en roller (som man målar me) och skor <3

Puss på er .. Speciellt M :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0