Namnbyte!

Moi Mukulat !


Just nu är jag så överlycklig att jag nästan gråter.. eh  :| Iallafall jag var precis inne på min bank och förde över cash till mamma, betalade Slitz osv.. :O Men!! Va är det där... Längst ner på sidan står datum, tid man loggade in och NAMN.. :O Mitt efternamn är ändrat! För nån eller 2 veckor sen skickade jag in en blankett till skatteverket där det stog att jag ville byta efternamn.. förra gången gick det inte när jag ansökte för dubbelt efternamn (vilket jag egentligen inte ville men vissa tyckte de skulle vara bättre) Men det gick inte då.. så jag försökte igen och JAA!! Det känns som 3 födelsedagar i ett eller.. en storvinst på lotto! Jag har aldrig varit stolt över mitt efternamn jag hade innan, jag har nästan skämts över att heta Holm.. Min mamma, min familj och stolthet har alltid hetat något annat. Nu kan jag stolt bära mitt efternamn och äntligen heta som jag alltid har kännt mig.. som en Pylväinen! <3  *överlycklig*


Kommentarer
Postat av: fster hannah

grattis vad roligt Jennifer, du ser det lönar sig att vara envis jue. Ha det bäst Pylväinen, själv har jag ju bytt till Alberr, det känns/är helt okey jag. tjingeling o hälsa mamma

2009-07-29 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0