Ny Musik!

Jag är rätt trött på min gamla musik jag har så jag vill ha mer! Dessvärre har mitt minne blivit så jäkla kasst de senaste åren :s så jag kommer aldrig ihåg va låtar eller artister heter.. ja kan låtar och känner igen dem men.. jag har ingen minne om namn =/ Och häromdan så hörde jag reklamen på Absolute Rock Anthems II och de röck i hela kroppen på mig direkt.. massa gamla godingar. Wihu! Därför har jag idag/natt fixat följande:

 

2008



2009

ROCK ON!  *headbangar en stund*..

Jävlar va bra låtar det är på skivorna.. YEAH! :p

Egentligen vill jag inte erkänna det här men.. ett till album som hamnade
i mina ägor idag var även Style - Vill ha dej igen :s eeh... fråga mig inte. hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0