TRANSFORMERS



Aah... blogg.se slutade funka nångång inatt så de blev bloggtorka ^^ Nu är de igång igen..och jag med för den delen.
Igår kväll såg jag på Transformers.. -  Alltså.. Jag har aldrig varit mkt för Science Fiction annars (förutom Harry Potter.. jag ÄLSKAR Harry Potter) och absolut inte nåt större fan av 'robotar' - Love the cars thoe - Men ja.. alla tjatar om att man ska se Transformers (speciellt Charlie :p ) så jag gav upp och såg den.. Jävla tur att jag är ett stort fan av Shia LaBouf.. han är en helt sjukt bra skådis!  Snygga bilar, jävligt bra effekter och detaljer, mumsig Megan Fox ;p och ganska härlig handling.. Så den får 4 av 5 toasts! :p Nu måste jag ju självklart se 2:an också.. men ja gör de sen när den kommer ut på DVD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0