1 juni

Välkommen sommaren!

Här ligger min lilla kusse och läser en spökbok i värmen i mina sexiga boxer :p



När vi var klara sen så åkte vi till Farsta och lämnade tillbaka mitt mobila bredband som inte funkat! Som tur var kunde jag det efterssom 2 veckor inte gått än.. (men det var sista dagen) :p Iallafall så blev jag av med det och vi traskade in på Gina och hittade asfina kläder till Beccis. Sen blev det vurre vid bussen och full fart mot High-Valley igen för att hämta ut min telefon!!! =D



W902 - vilken jävla lur :)

Den är en födelsedagspresent till mig själv.. hihi.



                                                      Mer jag fått i present:

- Örhängen från SNÖ av Linda B.

- S. 4 av serien The L Word!! <3 TACK CHARLIE!!

- Jättefint armband av Jennifer, Charlies lillasyster.

- Ring (som jag glömt på söderbiografens toalett)
  som TUR fanns EN kvar och det var rätt storlek. Woho! av Fridah.

- Korg med skrubbsalt, tvål, gel och andra SPA
  tillbehör från andra delan av familjen Atter.

- Tygväska och alla mina räkningar betalda (denna månaden) av min Mor. <3

- Cash cash cash..

                                           Yeey. fänk ju aal!!





Älsklingar! <3

Efter vi hade handlat på Ica så drog vi hem och slängde oss ut till gården och snodde den sista solen som bjöds på. Vid 22 kom Simon och jag rensade min gamla lur så att han fick den tom. :) Han åkte och vi, jag och Beccis lagade korvstroganoff med ris och sen kollade vi alla 3 på Twilight! Underbar film..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0