99 frågor och svar för er som vill veta lite mer..

1. Fullständigt namn? Glöm de.. Jennifer.
2. Exakt ålder? 22 år.
3. Vart bor du? Söder om söder.
4. Bor tillsammans med? Jessie.
5. Husdjur? Katten Sven och två ormar.
6. Färg på ditt hus? Mörkröd tegel.
7. När är du född? Morsdag Maj 87
8. Klass? Underklass...? Överklass!
9. Vilket år tar du studenten? 2010
10. Något jobb? Nej.
11. När ska du sova ikväll? En kvart efter läggdags..
13. Duschat idag? Nej men ska snart.
14. Kramat någon idag? Ja, Beccis.
15. Pussat någon idag? Nej..
16. Vad har du ätit? Nachotallrick.
17. Dagens klädsel? Tights, klänning och liten cardigan.
19. Dagens sötnos? Michaela!
20. Dagens roligaste? Pojk från Irak!
21. Har du många vänner? Spelar de för roll? Jag älskar dom jag har!
22. Hur många har du kysst? Haha de har jag förträngt!
23. Vem kramade du senast? Beccis.
24. Hur många vill du ha sex med? En.....Micha....
25. Hur många har varit otrogna med dig? Oj.. En vad jag vet säkert.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Michaela <3
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från min Michaela : Kolla din msn sen. hehe..


FAVORIT:

31. Film? Just nu - Pirates Of The Caribbean trilogin.
32. Låt? Just nu = Dead By April - Losing you
33. Mat? Min tacotallrick..
34. Dryck? MJÖLK!
37. Stad? New York.
38. Land? Finland/Storbritanien.
39. Lektioner i skolan? Matte, Engelska, Religion, Verkstad, Elevråd...
40. År? 1948?


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Michaela.
42. Personen du kysste? Hahah Viking Line...
43. Gången du spydde? När jag senast låg inne på sjukhus i Jan.
44. Gången du grät? Minns inte.
45. Pizzan du åt? CalzoneCapricciosa på Helgesta <3
46. Gången du var i göteborg? Nov/Dec 08
47. Gången du var i stockholm? Right round!
48. Personen du hade sex med? Oskuld.
49. Gången du var hög? Hög?..
50. Personen som du såg gråta? Beccis - Av skratt! :)


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Gris
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa.
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel.
55. Singel eller upptagen? Singel.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Inget!
58. Ragga eller bli uppraggad? Inget.
59. Big brother eller paradise hotel? Big Brother.
60. Svart hår eller blont? Svart.
61. Blåa ögon eller bruna? Blåa.
62. Choklad eller lakrits? Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? Sthlm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerfotad..
65. Coca cola eller fanta? Cola.
66. Pizza eller kebab? Kebabpizza MOAHAH!!
67. Randigt eller prickigt? Enfärgat.
68. Älska eller älskas? I wish she loved me..
69. Leva eller dö? Leva sen dö.

ANTAL :

70. Personer du älskar? 9
71. Personer du hatar? 1
72. Personer som sagt jag älskar dig? För många idioter..
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Eh.. 3 kanske?
74. Glassar du ätit på en dag? 5
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Räckte med jobb på Hultsfred förra året.
76. Gånger du haft minnesluckor? Minns inte :p
77. Piercingar har du? 6
78. Personer du saknar just nu? En..
79. Gånger ditt hjärta brustit? För många.


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Michaela.
81. Ska du träffa imorgon? Chatrin, Jessica, Jennifer och kanske Simon.
82. Sjöng du senast för? Mig själv.
83. Hade du senast en msnkonversation med? Michaela.
84. Spelade du tv-spel med senast? Själv.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Michaela.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Nämen.. ingen!
87. Förtjänar att dö? Ingen.
89. Vill du sova brevid inatt? Michaela.


VAD:

90. Gör dig glad? Hon, musik, sport, komiker....
91. Gör dig ledsen? Hon, oärlighet, svek, fördomar..
92. Vad vill du helst göra nu? Kramas me henne.
93. Önskar du att du slapp göra nu? Vara vaken. :)
94. Vill du ha nu? En digital systemkamera!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar... och samma sak som ovan.
96. Längtar du till? Skolan börjar så att jag kan ta studenten.
97. Tycker du om dina betyg? Me like..
98. Ångrar du i ditt liv? Mina 20 första år typ..
99. Är det bästa som har hänt dig? Jag träffade....................


Kommentarer
Postat av: michaela westin

<3

2009-06-16 @ 20:02:44
URL: http://michaelawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0