Film-morgon.

Imorse kunde jag inte somna..
Jag var väl så uppe i varv efter städningen och kunde inte koppla av....
så jag kollade på film i hopp om att de skulle göra mig trött.

 


Jag såg Role Models med Seann William Scott och Paul Rudd...fruktansvärt rolig film! Har dock lite svårt för två av skådespelarna men.. de ska jag inte gå in på varför.. smaken är ju som baken.

Sen såg jag How To Lose Friends & Alienate People med b.la. Simon Pegg och Megan Fox. Simon Pegg är b.la. med i Sean of the dead och sen dess har jag diggat han som fan. Han gör också den här rollen skitbra som ensam britt bland alla amerikanare :)

Jessie kom hem strax innan 10 så vi käkade lite och
kollade på 'Våra bästa år' sen däckade jag.. :p
Nu ska jag fixa header på Charlie/Jessie och sen fixa hennes blogg.

- BBL -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0