Har du tänkt på din egen begravning?

Nära och kära som har samlats på begravningen..

han var ju en av oss en av oss människor en av oss männ i skor bara kraniet är kvar
de flesta av oss känner den ofantlig tomhet
känns som den första stunden i som lugnet efter stormen  

---   Paus Stop Stäng   ---

Det kan kännas tungt men jag vet att man faller upp och inte neråt som regn
faller en falleralla och allt de konstigt som har hänt

För livet kan verka så snabbt medans döden verkar långsam
han har somnat kommer aldrig mer att vakna
men nånstans finns han om man intalar sig själv nånstans så finns han om man intalar sig själv....

Rikta blicken emot himelen och sikta helt fel ni borde rikta den ner för jag finns mitt i bland er
hör tårar ta mark men de är väl ingen som ser min vålnad är stark så de e väl inge problem

Musiken den förevigas när fågeln slutar sjunga
Jagade allt utan att ja visste om de förstog det först när jag gick miste om de
Ratadatadaa jag lever imperfekt i presens

De är som dom säger sanna mina ord vi kanske dör men vi stannar på denna jord
En dag kanske insikt fräls för dig om ni inte saknar mig nu så har ni ändå aldrig älskat mig

Nu börjar vi närma oss eh.. början av slutet slutet av början
Så lyssna upp alla resenärer som är med på den här resan
som inte vet vart de ska men de ska komma dit
som tycker ett förvirrad är ett negativt ord
man behöver inte veta vart man ska man behöver bara veta att man ska komma dit.. Tack!

- Snook -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0