I natt igen..

Jag drömde om dig inatt igen..och Barry Whites papegoja men...
de va en annan del av drömmen Haha!

Men ja.. där va du Igen..
Lika vacker och underbar som alltid!

Nu är det ett tag sen jag såg dig men jag
ser dig ändå i mina drömmar och när jag blundar..
Jag vill bara åka hem till dig, slita upp dörren och skrika efter dig! Springa till dig och stöta ihop med dig så hårt så att jag får ont men det gör ingenting för din famn tar bort smärtan! Hålla mina händer om dina kinder, se dig djupt i dina hasselnöts ögon och kyssa dig tills mina lungor sviker mig..

You make me wonder..



För er som är nyfikna på vem 'hon' är som jag tjatar
om hela tiden så får ni här en ledtråd..
|| SKULLE du mot all förmodan komma på vem det är så
håll det till dig själv eller säg de till mig
||


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0