Insjön!

Igår tänkte vi (jag, Beccis och lillskruttan) åka ut till grisslinge igen men mamma ringde när vi satt på tunnelbanan och sa att de är KÖ som gäller ut mot värmdö så vi sket i de.. Vi tog 422:an till Insjön istället där vi sola och badade i några timmar.

 

Packning med handduk och 3 liter dricka + Kusin



Jennifer och Beccis i vattnet

 

Mina skuggben + Kusin som njuter i solen



Vi blev invaderade och änder och svanar med sina ungar :) 
Änderna kom hur nära som helst fast svanarna fräste om man va närmare än 3 meter.
Vi fick besök av min kära morbror en snabbis som hade med sig glass till oss.

 Innan han kom och hämtade oss med firmabilen stod vi och fulade oss vid
busshållplatsen medans jag fixade mitt hår och vi väntade på morbror...
*ingen kommentar*



Vi åkte till donken i Mölnvik och åt 'middag'. Tack Morbror! <3



Väl hemma i högdalen igen så fastnade vi i den nya parken här borta där det finns
massa nya roliga leksaker.. bl.a. en stooor gunga som fler kan sitta i!!...
 
 

Im lovin' it! - Kanske syns.. :p

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0