Midsommar?..

Alltså.. jag dricker inte alkohol.. Alls.. Jag kan inte säga nykterist för jag kanske kommer att dricka nån gång i mitt liv.. men jag tar avstånd från det. Jag gillar inte små äckelfjortisar som är som små stolpar/+tolpskott och jag är tjock så de gillar inte mig heller.. eller jo, att skratta åt :) Och då kan ni nog räkna ut att jag inte gillar att gå på krogen för vad har jag där att hämta?.. uttjatade radio-plågor? Nej tack..

Så va gör jag?.. Jessie jobbar såklart.. min kusin..haha hon gör sitt, morsan & Co är på muskö, och alla andra har antingen åkt nånstans eller grillar hemma me sina nära och kära.. DÅ är jag hellre hemma med 'lillasyster' Jennifer! Vi har spelat Vem där? kollat filmer och käkat gptt! Lugn och skön kväll helt enkelt.. och det är KLART att man ställer upp när man kan och behövs!



   

Till middag åt vi fläskfilé, potatissallad, baguett och drack cola och pringels till filmen.. PRECIS de vi kände för!! oavsätt innehåll av kalorier..

Som ni ser så såg vi Hitta Nemo men vi såg också Familjefällan, Saw 5 och Barnhemmet! Let´s remind you all - att Jennifer är 11 år och Kickass! Hon älskar skräck precis som jag och Jessie och vi är rätt glada över att det blir skräck BLANDAT med tecknat och inte bara Disneyfilmer nu mer.. :)

Men...glad midsommar på er om det betyder så mkt att springa runt nån stång och sjunga om paddor för barnens skull fast ni egentligen längtar hem till äckel nubben och sillen :p

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0