Refreshing!

Det blev inge Chatrin idag.. :/ tråkigt. Krya på dig!
MEN man får göra en dag av det iaf.. :p imorse när jag vaknade så hade jag fått mitt sms -avi som jag väntat på. Si efter lunch typ så drog vi till centrum och gick in på Kicks, Lindex, Apoteket, Konsum och sen till Turhörnan. 15,3 kilo vägde det och var jättestort :) Vi passade på att köpa junkfood när vi var i centrum och testade Pe-pes pizzeria i centrum. Mumma.. men Jennifer käkade en K-rulle från 'Söders Kebab'. Väl hemma igen, efter maten så provade jag alla kläder och plockade upp allt jag beställt. JA MAMMA.. jag har tänkt efter på detta så du behöver inte fråga mig om det här.. :p

Jag har iaf beställt:
  • 2 par byxor
  • klänning
  • 5 par trosor
  • cardigan
  • 2 sjalar
  • pilatesboll
  • dörrmatta
  • adidas-bag
  • duschdraperi
  • 2 grodor
  • ett buddah huvud
  • gardiner
  • 2 påslakan set


I love it !!



Härligt som fan att få byta ut lite här nu när det är sommar och få lite skön sommarstämning så man trivs mer nu när man inte kan åka nånstans.. :(
Det kanske blir till Michaela i Norge senare men jag vet inte hur det blir med det ännu.. eller så blir det kanske Tallin med Marcus.. Vi får se! Nu ska jag iaf sätta mig i min nybäddade säng, äta B & J och kolla på Big Brother med Jessie.
 




Här är min nya hörna :p bättre bilder lär komma sen.

Puss på dig M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0