Skrapan

Igårkväll åkte Jag Beccis och Charlie till Skrapan på söder för att titta på en lgh som hon och Ville var sugna på att flytta till. Han som har lägenheten va lite stressad och när han väl ringde så hade vi inte så mkt tid på oss så Charlie ringde Taxi Card. :D TRO PÅ FAN att det är min gamla klasskompis från Ösby skolan Robert som kör sitt första pass och första körning med en annan förare med. Haha .. kanonkul! När vi kom fram så ringde vi och en liten snubbe i randig tröja och 'ögoninflamatin' kom traskande :) vi åkte upp på 7:e våningen och kollade på lägenheten som var exakt lika dan som en roomservice renoverat rätt nyligen.. Mysigt som fan! Där kommer de nog trivas :)



Sen gick vi lite på söder och när vi kom till högdalen så hann vi precis
in på ica och vi var sist ut :) hehe..
Kalaspuffar och propplösande medel va de viktigaste i påsarna :p

  

Sen kom vi hem och jag la mig framför datorn ett tag innan jag somnade..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0