Söndag = Födelsedag + Mors dag.

Happy b-day to me :p och tummen upp för mammor.
Innan färden ut mot Wermdö så åkte jag och Charlie till Farsta och försökte lösa mitt problem med mitt mobila bredband som inte funkat ännu! (åkte tillbaka i måndags och sa upp skiten) Iallafall så gick vi in på pressbyrån och börja gräva efter en svalkande glass och hittade nya Magnum med mandlar för 23 :- Skandal..
Vidare ut mot mor och till festen =)

ALKOHOLFRITT = KATASTROF! Fy fan.. senare inlägg kommer ang. det.
Det bjöds på lax snittar, tacopaj med fetaost, lax och crabfishpaj,
marinerad kyckling, potatis osv.. MUMS!!
Tack Mamma.
<3

 
 
 


Min underbara morbror har mkt humor :)

Tack för alla fina presenter!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0