Städa!!

Idag har jag städat som en galning..
Beccis började plocka undan efter tacosen igår sen satte jag igång.. :)

Jag har:
 
  • Sopat hela balkongen
  • Möblerat om balkongen
  • Slängt alla gamla/döda växter+jord sen förra sommaren
  • Torkat räcket från fågelskit och pollen
  • Tvättat alla fönster, ute och inne
  • Skakat mattor
  • Rensat under sängen
  • Vädrat täcken+kuddar
  • Bäddat om sängen
  • Plockat bort småsaker
  • Beccis dammsög
  • Plockat bort mitt vinställ som jag har spriten i
  • Plockat bort allt skräp i köket
  • Lagt all disk i vatten
  • Diskat
  • Rensat kattlådan
  • Plockat bort post/skräp från byån i hallen+blöttorkat den


Sen lagade jag mat till Beccis, Cissi och mig och vi avnjöt ris, schnitzel och vitlöks bea-sås.. MUMS!
Och nu sitter jag här och lyssnar på Dead By April, snackar lite me Charlie och skrattar åt Simons underbara gubbar han ritat och hans härliga gymnasieval.. hahah.. Han e bra go den killen =D




Tänker på Fishermans Friend när jag ser den.. hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går inte se vad du skriver-synd för du har så fina bilder och schysst blogg



kram mo(n)ster Hannah

2009-06-12 @ 17:19:24
Postat av: jessie

tjoo, msn funkar inte av nån anledning...om du undrar varför ja inte e online :D

2009-06-12 @ 23:26:17
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0