Wermlänningar hit å dit..

Som ni nog märkt så har Jessie/Charlie (som jag bor med) en lillasyster som heter Jennifer / lillskruttan som har varit och hälsat på oss de senaste 16 dagarna och hon är från Värmland. För ca en vecka sen kom min bästa killkompis marcue hit också från Värmland, Karlstad. Idag åkte han hem och istället kom Forsman hit (en timme efter hans tåg avgick) (hon är också från Karlstad). VÄLKOMME KÖNA! Hon och Jessie ska upp till Ume till helgen för att fira jessies bror som fyller år. Grattis i förskott Jimmy!

Så hej då ena värmlänning och välkommen nästa ;)

 

Mys-Marcus <3



Forsman - Underbara Köna

När forsman fyllde 23 tidigare i år så åkte jag dit och hon fick en Billy Idol CD och en gurka i en kruka me gelehallon på :) och nu när det var min tur så fick jag en påse som det står LEKEXTRA på .. haha va fan!


 

Köna verkar ju känna mig iaf.. :p Dumle snacks är bland de bästa jag vet!
och som ni ser så fick ja 2 vattenpistoler också som kommer att användas flitigt! ;p
TACK! <3

Till sen middag blev det min egen nacho-delux! Mums..



Nu ska vi ut i parken igen och gunga tusan!!!!!!
..medans Jessie åker iväg och badar en sväng me Polly-John ;p

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0