Wonderbara dag..

Efter tvättningen gick vi till centrum och till Pe'pes för att äta en god lunch tillsammans!
Marcus åt Lasagne, jessica och Jennifer tog en varsin Opera och jag åt Souvlaki med tzatziki <3
SJUKT GOTT!



Sen hämtade jag mitt nya internet, mina nya skor. Sen gick vi in på jysk(där Marcus jobbar i Karlstad) och gjorde personalen skitnödig när han sågade en på frågor om sommartäcken :p Vi testade soffor, fåtöljer och sängar sen drog vi.. JUSTDE det finns en anka som sjunger och 'kaxar'/flaxar och den är så SÖT ..jag vill ha! jag skrattade högt som fan och började t.o.m gråta av skratt!

 

Don't drink and drive! Fyllehundar..

Efter det drog vi ner till systemet och hittade den nya cidern som jag hitta i tidningen för ett par dagar sen, om ni minns det.. Sött! In på Ica en snabbis och sen gick vi hem och satte oss på balkongen.



Imorgon blir det kanske Grisslinge havsbad !
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0