Fyra i rad och tandläkaren!

Dagen började så där.. Jag försov mig lite grann så ja tog der rätt lugnt.
Sen skulle jag gå ett bankärende påväg till skolan men glömde mitt jävla leg.


När jag kom till skolan så satt jag i datasalen en stund och fixade lite
papper som jag skrev ut sen gick jag ner till cafeterian och började fixa min lunch.
I cafeterian har vi bla ett spel som heter 4 i rad och självklart
var jag tvungen att utmana Joanna. (=
  ....som vann :p lite..



När jag åt så bet jag in mat i mitt hål i min tand och det började göra förbannat ont!
Tog sen 2 alvedon men det gick inte över !! I panik så ringde jag min mamma
för att få tag i nån tandläkare för jag skulle bestämt dra ut tanden.
TIll slut fick mamma tag i en tandläkare i Danvikstull så jag åkte dit..



Tandläkaren övertygade mig om att rotfylla min tand ist..
Kan inte dra ut tänder hur som helst när man går på waran heller.. jaja..
Blir nog bäst så..

ALL DENNA JÄVLA SMÄRTA!!!
bläh..

<3  tack mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0