IM OUT!

Jag vill börja med att be om ursäkt för mina nära som kanske får reda på
det här genom att läsa min blogg men.. jag vet att ni älskar mig för den jag är!
<3

Nu världen ska ni veta att jag har precis haft ett väldigt viktigt samtal
med min kära kombo Charlie om min läggning.
Jag har vetat så länge jag levt att jag inte är hetrosexuell..
Den första jag var kär i var en tjej men.. ingen som vetat de förrän nu när
de läser det här. Hela mitt liv har jag mer eller mindre haft relationer
med killar och de har inte riktigt funkat.
När jag var ca 17-18 så FATTADE jag att jag är attraherad
av tjejer mer än sexuellt och inte bara nyfiken.
Nu har min tröga hjärna, hjärta och själ förstått att jag är
homosexuell och inte alls är attraherad av killar.
Jag ska vara med en kvinna och det känns mest naturligt för mig.

Jag tror att en av anledningarna till att jag inte vågat känna efter innan är för att
folk runt mig i min uppväxt har pratat om homosexuella som något farligt och äckligt,
som om det var något fel på dem och har ofta fått höra :
Jävla bög..o hon är en jävla flata... FAN..

Im out !




Mamma, pappa, morfar, kusiner och alla andra.. Jag är homosexuell..
Älska och acceptera mig för den jag är!

<3


Kommentarer
Postat av: jessie

VÄLKOMMEN UT! :) superstolt över dig och jag älskar dig oavsett, det vet du!

kraaaam

2009-03-08 @ 04:49:12
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: Dau

Grattis till insikten., du är fortfarande densamma :D



en underbar människa :)

2009-03-09 @ 02:37:15
URL: http://bydau.se
Postat av: Camillish

Så fint du skrivit gmman, we <3 u !

2009-03-15 @ 12:08:32
Postat av: Jossan

Överraskad men ändå inte :) Jag är glad att du har hittat dig själv och älskar dig min kusin! <3

2009-04-15 @ 15:17:35
URL: http://lugnibrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0