Onsdag = Verkstad = KUL!!

Idag (onsdag) hade jag verkstad igen och vi hade lite special edition-dag med fika :p

Här är mitt "väsen" som nu är klart. Skapat med tidningspapper,
silkespapper, tapetklister, plastsäck och en piprensare. (=



När jag var klar med den så började jag med kol igen.. jag älskar kol...
underbart material som gifter sig underbart med ett vitt papper.



Lyssnade på "halo" nästan hela lektionen..

<3



Här är min "lab partner" Linda som dödar sitt väsen
med nån slags tjockare ståltråd rakt ner i huvudet.. Hahahaha..
Såg så jävla kul ut så jag var tvungen att ha de på kort. =D

När vi inte dödar väsen så gör vi ett arbete om första världskriget på engelska! Hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0