Skoldagen..

Imorse började skoldagen med matematik och jag fick jättemkt hjälp av min lärare
Anders så att jag fattade precis Allt jag inte fattade innan..för jag hade kört fast totalt!
På "kafferasten" så fixade jag in resten av bilderna i Powerpoint presentationen
jag och Linda ska redovisa på engelskan om World War One.

Efter det började vi ett nytt TEMA på 5 v och den här gången var det Religion...
Skönt att ha Christer igen.. Sjukt bra lärare och så j*vla intelligent.
Eftersom jag är humanist och inte följer någon religion så ska det bli väldigt intressant..

Efter skolan åkte jag till centrum och skulle in på pressbyrån för att köpa tuggummi..
OCH det räckte med att vända ryggen till för att när jag vänder mig om max 1 minut
efter så ÖS-SNÖAR det utanför!!! What the fuck?...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0