Film Söndag.

Usch.. jag är rädd för mitt minne som försvinner hela tiden..
Jag satt lite tidigare idag och funderade ut ett inlägg medans blogg.se
inte funkade för mig.. och nu minns jag inte ens vad jag gjort i förmiddags. S=
Well...

I fredags..(tror jag att det var) så beställde jag lite från dcon.com
efterssom de har 10 års firande vilken innebär REA!!

http://cdon.se/  - Massa saker från 10 kr!

Som tur var så hade de dessutom rea på det jag tänkt köpa ett tag nu: The L Word s1.
Sen hittade jag även Absolute Raggae billigt.. Batman begins, Strandvaskaren,
Gangster med Mikael Persbrandt och några MTU softbags i olika färger..


Just det! Jag satt och Googla runt lite och hamnade bla på L Word - Bilder.. Oh lord..
Feast your eyes on this!...


                  Moira "Max" från the L word - Im in lööv!! dammit...

Iaf ser fram emot att hämta ut paketet och se lite mer film.
Idag har det blivit Juno, The Italian Job och igår såg jag En prinsessas dagbok 2 och
House Bunny.. SE DEN!! .. Sjukt rolig! 
Dumma blondiner - geek - playboy mansion - evil bitches - high school - Komedi (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0