Jaaa..klockan är mkt!

Men jag är uppe iaf.. jag är rätt nere just nu och totalt jävla utmattad. Det är för mkt just nu.. det är inte en lugn stund. Är man inte på msn/bloggar eller inte svarar i telefonen på nån dag så blir folk helt galna.. varför? Jag klarar inte av att alltid finnas där..vara åtkomlig och prata med alla! Det är väldigt ensamt nu och Behöver också få vara i fred för det är mkt som figurerar i min lilla skalle. Jag är fruktansvärt skoltrött och pengarna är slut. Jag är fortfarande förbannat kär men kan inte göra nåt åt det än att glömma och försöka gå vidare. Jag vill absolut inte wajna men snälla förstå att man kan inte vara anträffbar hela tiden! De dagar jag har sjukanmält mig så RINGER min lärare mig... kan man bara inte få vara ifred? NEJ alla ska veta allt om allting.. helvete. Skaffa er en hobby eller börja bry er mer om er själva istället kanske?!

Hur överlevde egentligen folk....på 80-talet!?!?!?
*smack*


Jag måste säga 'fänks' till en person som får mig på bättre humör iaf..
han är 'hyffsat vettig' ^^, och är förbannat rolig. :p
Vi ses i sommar snusktysken!

Nu ska jag snacka skit me han och sen duscha..
..om man nu får komma in där nångång.


Kommentarer
Postat av: Fridah

Jellow snyggo, pengarna är slut på mob, och sen har jag lyckats låsa mitt andra kort, abonemanget, har lyckats flumma bort pinkoden ;) Så OM du vill, ring gärna annars hörs vi när vi hörs, ingen press vittu.



PÖSSSSS! <3

2009-05-14 @ 13:51:30
URL: http://fridahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0