Pinsamt.

Du sa att DU inte har gjort nåt fel?!..

Du har gjort ALLT man inte ska göra om du nu ska kunna kalla mig för "en av dina bästa vänner".
Du utnyttjar alla du kan.
Du ljuger så du tror dig själv.
Du snackar SÅ mycket skit jämt!
Du tvingar riktiga vänner att ljuga för varandra.
Du sätter viktiga människor i situationer som ingen ska behöva sitta i.
Du bedrar folk runt dig varje dag genom att utge dig för att vara någon annan.

Och så undrar du varför folk lämnar dig och tar avstånd från dig?..
Du har fått fler chanser än år du är gammal.

En dags notis?... 3 månader för LÄNGE säger jag bara.. Idiot.
Så nu tar jag avstånd från dig och jag vill helst inte se dig.

--------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0