Tisdag - Klassens dag!

Hej alla smulor där ute! Jag har haft FULLT upp de senaste
dagarna så det blir lite summerings inlägg nu. =)

I tisdags var det klassens dag och vi ( hela TK =O ) sågs vid Medborgarplatsen klockan 11 på förmiddagen och hade en liten allmän utvärdering av skolåret i Björns trädgård. Trevligt och varmt! Efter det gick vi mot biografen och Märtha gick och köpte biljetter. Vi åt en 'sådär' lunch på Taco Bar och efter det gick vi ner i parken 'bakom' Medis.. ehm Fatbursparken? jo så var det visst.. *tack Wikipedia* Haahah!
Efter det gick vi på bio och såg Slam Dog Millionaire ! Fii satan vilken film!
Så gripande och hemsk men helt underbar på samma gång..


Samir, Fatima & Märtha i bakgrunden.

Efter filmen så gick jag och Aritz runt på söder och kollade i lite olika affärer. När vi var klara så åkte jag hem och senare kom Beccis till mig. Vi käkade tacos..glodde på tv och sen somnade vi :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0