Wahlborj.

I torsdags träffades vi kusinerna (på morsans sida) och grillade tillsammans..
Väldigt trevligt..
Tyvärr har vi inte träffats så mkt när vi blivit lite äldre.. pga många olika anledningar men nu tog vi vårat förnuft till fånga och passade på att grilla gott! Och så klart kommer vi att hitta på mkt mer i sommar. =) Efter att vi försökt grilla kycklingen (vilket ja aldrig kommer att göra igen) så slängde vi på de marinerade köttet och fy fan va gott de blev! Senare kom min moster hit med mer kött och en flaska vitt *tack men inge alkohol för mig* :) När vi gått in så tog det inte lång tid innan Pinte somnade. Jag och Beccis satt och snacka en stund sen kom morbror och hämtade dem.



Klart man tar en bild när de gör miner och ser lite knasiga ut :p
Eller kanske sover.. hehe..



<3

Kommentarer
Postat av: Pinte

haha vilka schnyggingar! jag hade jätte trevligt så länge jag var vaken i allafall :D får göra om detta en dag då jag sovit ordentligt! Måste ses massor i sommar! <3

2009-05-11 @ 15:22:48
URL: http://lugnibrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0