Wermdö - Fira Mummu!


Igår kom mamma och mötte mig och så åkte vi till Mummu & Muffa och där bjöds det på fika eftersom Mummu fyllde år den 22:a. Mamma, jag, mummu, muffa, moster, morbror, kusin Beccis och katten Muru (smula på finska) var närvarande :p Rosorna fick mummu av mig.

Efter trevligt umgänge så gick jag och mamma till henne. På vägen gick vi förbi en gammal grundskola som var en 'rivalskola' när jag gick på låg och mellanstadiet. Haha.. nostalgitripp. Vi brukade simma i deras simhall med skolan och även med mummu m.fl vissa måndagar och torsdagar då det var simning med tanterna =) well well..
Jag sov över hos mamma och vi åt god lasagne till middag. Efter det kollade vi på Skyfferts 80:e show. Phett bra!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0