En helt vanlig lördag..

..enligt mig.
men inte enligt många.. iaf minst 2.1 miljarder kristna...pinsamt..
Skitsamma.. idag har jag pluggat massor hela förmiddagen.
Rätt var det var så klev bengan in genom dörrn och börja fråga vart alla hade tagit vägen.
Sen blev det lunch.. köttfärslimpa som Janne hade kramat ihop.
Efter lunch var det bara att dyka ner i pluggandet igen..tills strax innan 17 då Sussi fråga
mig om vi skulle gå ner till bastun/badet för att hämta barnen och bilen så vi tog en promenad.

  

När vi kommit hem så började det kokas ägg..sen målade vi !
Allihoppa var här.. Janne Sussi Mats Bengan Mamma Jag Teo Bella Cornelia Ullis och Håkan.
Men fick blev det... Haha ^^



När vi var klara så satte vi oss ner och åt.. Lax och potatis
me goda såser, andra åt sill... bläh!
Prinskorv, köttbullar och ägg..
Glad... eh.. helg?

Efter middagen så gick alla iväg till Skytt men jag stannade hemma i stugan.
Lugn och ro... filmtittande och mysig brasa..

Nu har jag tagit en kopp te medans jag skrivit och nu ska jag och mamma
gå och lägga oss snart. Imorgon bär det av hemåt!!
God natt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0