Jag har varit en björn..

..därför gick jag i ide!

Jag har haft jättemkt att göra de senaste 2 veckorna och har inte ens ORKAT sätta på datorn..

Så vill ni veta nåt så får ni ringa.. Haha!
Nä.. eh.. jag har ny msn också och kommer förmodligen kontakta
dig inom en snar framtid..OM inte så vill jag inte ha dig på msn :p

Imorgon är det 9 månader sen jag slutade röka.. Fy fan vilken kämparglöd ja har :p

Well, lite uppdatering om senaste veckan iaf: Jag har accepterat korrekturen
av våra skoltröjor, spelat basket, gjort smycken, pluggat, gått på museum, köpt
2 s av L word, målat örngott + kökshandduk, matteprov, tvättat, "fått" ormägg,
"fått en till lillasyster" (Jennifer, Charlies lillasyster) fått paket från www.eleven.se,
ätit tacos, möblerat om för bredband/fiber-list-uppsättning i lägenheten, gosat
MASSOR med min underbara lilla tjockis (katt) m.m...
Jag lade precis in 165 bilder från min mobil också men altså.. de är ju inte fysiskt möjligt ..
vi tar några av dem vid ett senare tillfälle kanske..för nu blir det krypa ner + L word. :)

Vill också passa på att tacka speciellt min Muffa + Äiti för att ni finns och jag älskar er!
Självklart så älskar jag er alla andra också! så de så...
Pinte och Beccis med..+ Fridah  jag saknar er! vi ses snart! <3

Puss o kram!

http://www.youtube.com/watch?v=bj9yInHp0H4&feature=related

Snälla lyssna på den låten!
Så fin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0