Muskö.

Idag bar det av ut till landet.. Runt 13 kom mamma och Mats och hämtade mig och
vi åkte, med fullproppad bil, full fart mot Nynäs!

Vid Ösmö-korset svänger vi och efter nån mil kanske så kommer vi fram till tunneln.
Muskö-tunneln som är 3.2 km lång..



Väl ute så packar vi ur bilen, jag bytte om och sedan satte jag mig ute i solen och pluggade..

  

Sen började de bli lite kyligt ute (vi är trotsallt mitt ute i skärgår'n) 
och jag gick in och fortsatte att plugga men där inne var det ju också kallt..
..så jag drog på mig jobbarhandskarna, tog ve'korgen och gick runt knuten
för att hämta ve'. Sen jävlar gott folk :) så var det min tur att starta en brasa..

Till middag serverades en helt otrolig lammstek med potatis, sallad och sås! ! !
Mmmmm så gott!!
Till efterrätt blev det yoghurtglass med värmda björnbär!

   

Efter middagen så hoppade jag hopprep med Bella..lr ja hon hoppade :)
När alla hade kommit in igen så kurade jag bella, Susanne och Teo ihop oss
i den nya soffan och kollade på Sunes sommar tills Teo nästan somnade.

Sen drog jag ut till dass och satt där en stund.. Mulltoa deluxe!
Nu är det dags att lägga sig ner bland spindlar och kryp och drömma
om något, förmodligen helt onödigt.. :p

God natt och sov gott.
Over and out.

<3


Kommentarer
Postat av: jessie

värsta mys med brasa :D

2009-04-11 @ 20:21:34
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: kungen

det heter mus-kön

2009-04-12 @ 03:37:17
Postat av: Jossan

Men hej och hå jag var ju också på Muskö i lördags! Såg till och med Bengt på bussen dit, visste inte att ni var där hela bunten?! Jag och Anders kommer vara där ute mycket under vår semester i sommar, kanske kunde vi åka ut på sjön tillsammans någon sommardag då? Pussar och kramar från Pinte

2009-04-15 @ 14:46:12
URL: http://lugnibrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0