Öm...så öm..

Nu har jag suttit och plinkat på guran i över 3 timmar så jag slutar. :p
Åh den är så vacker!
Mina fingertoppar är väldigt öma..men det är det värt det.
Jag har lärt mig början på Sweet Home Alabama iaf..



Idag skrev jag klart mitt arbete om Daoismen + redovisade det =O
Var egentligen inte tänkt så men.. rockar man så gör man. hah!

Men Alltså.. Jag vet inte vad det är med min skola..lr ja vissa i min skola.
Har jag gjort er nåt lr? förtjänar jag bara att bli ignorerad just nu?
Är det nåt kan ni väl fan lika gärna säga det?
Är det angående Hon så kan ni lika gärna ge upp.. jag tänker inte ens försöka..
så enkelt är det, så väx upp och räta på ryggen är ni snälla..
Tro inte att ja inte märker när ni ändrar ert beteende..

Nu blir det vila en stund framför tv:n och senare slumra in..
Gonatt nötter!

kärlek till min familj <3

- Out -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0