Verkstad + shopping.

Dagen började med engelska test ( för engelska B - 7/7 rätt. :p ) Sen var det dags för elevråd där vi bestämde vad vi ska göra på elevrådsavslutningen... Det blev att åka ångbåt till Drottningholm + lunchbuffé. KUL!

Efter lunchen så hade vi (äntligen) verkstad! Va ja har längtat..
Idag tröck jag klart mitt örngott (cock-a-doodle-doo) :p Sen gick jag loss med gipsbindor och vatten!
Gunilla gjorde en mask på C med gipsbindor och det blev över massa så jag satte igång..

Ett av resultaten:




Efter skolan gick jag till Skarpnäck och tog tunnelbanan till Gullmars där Charlie hoppade på. Vi drog vidare till Odenplan för att leta efter en klänning jag blivit totalt förälskad i. MEN rätt storlek fanns inte där tyvärr! Vi vätade på min kära mor och sedan drog vi vidare in till centralen. Där gick vi in på Lindex och behövde inte leta länge innan jag hittade den! MUMS så fin den är. Jag slängde mig in i provhytten och provade skönheten.. Satt som gjutet och vi gick upp för att kolla på lite mer.
Mamma.. du är så fin! men utan den lila ögonskuggan.. bättre me brunt :) och jag säger det bara för att jag älskar dig.. även om jag lät jävligt sur och spydig. Blodsockret var väldigt lågt + värme..
Tack för den underbara klänningen + lotion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0